دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 37 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 51 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 5 |
هی گروپ
پرسشنامه
سنجش رضایت
همکار گرامی
با سلام، پرسشنامهای که ملاحظه میفرمائید------------------------------------- خواهشمندیم که با پاسخگویی دقیق، امکان شناخت بهتر فضای شرکت را فراهم نمائید تا واحد منابع انسانی بتواند برای بهبود شرایط کاری و تقویت روحیه همدلی و همکاری، اقدامات مؤثری را بکار بندد.
پیشاپیش از همکاری سازنده شما، تشکر و قدردانی می شود.
1-لطفاً میزان تحصیلات خود را مشخص کنید؟
1)زیر دیپلم□ 2)دیپلم□ 3)فوق دیپلم□ 4)لیسانس□ 5)فوق لیسانس □ 5)دکتری □
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
بازدید ها | 14 |
فرمت فایل | doc |
حجم فایل | 84 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 6 |
دانلود ایده راه اندازی کارگاه ساخت ربات های کودکانه در اوقات فراغت
داستان شغلی:
کارگاه کوچکی که در آن اسباب بازی و بازی های فکری وسایل کمک آموزشی برای کودکان تولید شود. و میتوان فعالیت در حوزه کودک و سرگرمی و بازی ها و ابزارهای کمک آموزشی را میتوان شروع کرد.
فضای کار ما تولیدی است به این صورت که اسباب بازی و بازی های فکری با رویکردی آموزشی برای کودکان تولید کنیم یعنی ربات های اسباب بازی که خود کودکان سر هم می کنند و نوعی آموزش مهندسی خواهد بود و همینطور بازی های فکری که به کار آموزش ریاضی و زبان می آیند ابزار کمک آموزشی محسوب می شود و در حوزه تولید یعنی چاپ و تزریق پلاستیک و کارهای فنی و طراحی این وسایل از افراد جویای کار استفاده می شود و این افراد درخط تولید مشغول به کار می شوند و در قبال کاری که برای ما انجام می دهند دستمزد می گیرند. در کناراین کار میتوانیم بسته های آموزشی رباتیک را درست کنیم و محصولاتی را طراحی کنیم و با شبکه توزیع محصولات مرتبط با کودک آنها را به فروش برسانیم.
اشتغال به کارآفرینی در حوزه کودک از رشته هایی است که همیشه خاص است و افرادی که در این عرصه وارد می شوند حتماً به آن علاقه دارند.
فایل ورد(قابل ویرایش)
جدیدترین فایل میباشد
بعد از پرداخت لینک دانلود نمایش داده می شود
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
بازدید ها | 2 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 1582 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 26 |
نمونه مصاحبه بالینی وسواس فکری عملی
تعداد صفحات: 26 (دو نمونه مصاحبه)
نوع فایل: WORD
+ فایل هدیه: نمونه مصاحبه اختلال شخصیت وسواسی (10 صفحه)
فهرست مطالب نمونه اول:
مصاحبه
معاینه وضعیت روانی (ظاهر، خلق، حافظه، توجه و تمرکز و ....)
ویژگی های تشخیص اختلال وسواسی – جبری
تشخیص بالینی
فهرست مطالب نمونه دوم:
شرح حال (اطلاعات، شکایت عمده، مشکلات موجود و ....)
معاینه وضعیت روانی
تشخیص
مصاحبه
بخشی از متن نمونه اول:
معاینه وضعیت روانی:
ظاهر: مراجع ظاهری بسیار مرتب و منظمی داشت و شیک پوش بود و موهای شانه شده و با کت و شلوار مد روز و سن ظاهری اش با سن واقعی اش منطبق بود. و تماس چشمی داشت و گاهی به فکر فرو می رفت و تماس چشمی ضورت نمی گرفت .
خلق: بر اساس محتوای صحبت و شواهد رفتاری، خلق توام با اضطراب، غمگینی، ترس و احساس گناه متناسب با محتوای افکارش از لحاظ شدت متوسط و پایدار بود.
حافظه: با توجه به ارزیابی های روتین مراجعه از نظر حافظه فوری، کوتاه مدت و بلند مدت مشکلی نداشت .......................
مصاحبه:
*سلام
***سلام خوش آمدید. بفرمایید
*ممنونم
***خودتونو معرفی می کنید؟
*بله من کامران. ش هستم
***منم .................. هستم روانشناس بالینی
***شغلتون چیه آقای ش؟
* کارمند بیمارستان هستم
***تو کدوم قسمت؟
*قسمت خدمات
***کارا خوب پیش میره از کارتون راضی هستید؟
*بله بد نیست
***علت مراجعه تون چیه؟
*راستش بخاطر افکار وسواسی درمورد امور دینی و مذهبی که دارم و باعث میشن من به اعمال وسواسی مثلا قرآن زیاد ، نماز طولانی و مستحبی بخونم و ذکرهای خاص بگم مراجعه کردم
***در مورد این افکار بیشتر توضیح می دید؟
*توضیح دادنش یکم سخته ................
بخشی از متن نمونه دوم:
شرح حال:
تاریخچه شخصی(Personal history) :
با زایمان طبیعی به دنیا آمده در دوران نوزادی دچار تشنج شده است. بچه بسیار لجبازی بودی و همیشه با خواهر بزرگترش دعوا داشته و او را می زد. او دوران ابتدایی و راهنمایی را با موفقیت سپری کرده بود و درس هایش نیز به نسبت خوب بود در اواخر دبیرستان با پسر همسایه اش دوست شده بود و علی رغم مخالف های خانواده با او ازدواج کرد. بعد نامزدی خانم اسدی به دانشگاه رفت و دو سال بعد با هم ازدواج کردند. شوهرش بیکار بود و تصمیم گرفت به استخدام نیروی انتظامی در آید و این باعث شد که شوهر خانم اسدی چند سال دور از شهرش به خدمت بپردازد و همین عامل باعث جدایی خانم اسدی از شوهرش شد. خانم اسدی چند سالی با خانواده شوهرش زندگی کرد. تا اینکه شوهرش به شهرش برگشت و آنها با هم در خانه مشترکشان زندگی خود را آغاز نمودند. بعد از چند سال بچه دار شدند. خانم اسدی می گوید چند سال زندگی کنار خانواده شوهر و تنها بودن اثرات بدی روی او گذاشته بود بسیار تحریک پذیر شده بودم و با کوچکترین حرفی از کوره در می رم. وضع روحی ام روز به روز بدتر می شد و از اون طرف رابطه من با شوهرم نیز خیلی بد بود با کوچکترین حرفی با هم دعوا .............
مصاحبه
م:خانم اسدی چه عامل باعث شده اینجا بیایید؟
ب:احساس خیلی بدی دارم، همش دوست دارم گریه کنم و تنها باشم.
م:شوهرتون خبر دارن که اینجا اومدید؟
ب:نه چیری نمی دونه.چیزی نگفتم.
م:چرا؟
ب:چون می ترسیدم اگه بهش بگم بازم باهام دعوا کنه یا بگه مشکل از تو هستش و حق به جانب بشه.
م:دعوا.. شما با هم مشکلی دارید؟
ب:مشکل ... زیاد.من فقط به خاطر پسرم باهاش زندگی می کنم اگه پسرم نبود حتما ازش جدا می شدم.
م:می تونید در این مورد بیشتر صحبت کنید؟
ب:داستان زندگی من خیلی زیاده از کجا شروع کنم.
م:از هرجا که راحترید.
قرص افزایش حجم باسن Somatoline Cosmetic
کاهش وزن platinnew طرح جدید 32 عددی
قرص لاغری پلاتین30تایی لیبلدار صورت
کاهش وزن platinnew طرح جدید 32 عددی
قرص افزایش وزن کینگ قهوه ایی 60 تایی جدید
کلید لمسی هوشمند چهار پل با رویه شیشه
کلید هوشمند کولر آبی با ریموت کنترل
فندک الکتریکی (شارژی) چراغ قوه دار
خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه مفاهیم خاطره و روایت فاجعه در سینما با فرمت docx در قالب 40 صفحه ورد
تعداد صفحات | 40 |
حجم | 137 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
دسته بندی | هنری |
هر چند تعریفی واحد و خاص از فاجعه وجود ندارد و هر کس از زاویه دید خود فاجعه و امر فاجعهمند را تعریف میکند، اما با در نظر گرفتن تنوع تعریفها میتوان به این نتیجه رسید که هر تعریفی از فاجعه، تعریفی است از نظرگاه خاص با "سوگیری ذهنی" . بر این اساس و برای پرهیز از چنین مناقشاتی، سعی میکنیم با استناد به رویکرد تعریفی موریس بلانشو از فاجعه به مثابه درک تبعات و اعراض فاجعه، مدخلی بر ورود به بحث باز کنیم و سپس از خلال آنها به منظومهای از تعاریف و نظرگاهها حول محور فاجعه دست یابیم. چرا که بلانشو در این تعریف، به جای پرداختن به معانی فاجعه، به نسبت آن با جایگاه سوژهی فاجعه میپردازد و مینویسد: "وقتی زیر تهدید فاجعه هستیم، قبلا فاجعه خطر را پشت سر گذاشته است. پس فاجعه پشت سر گذاری خطر است" (یاسین، 2005: 137).
آنچه در این تعریف حائز اهمیت است تصور جایگاه سوژه به مثابه کسی که خطری را در گذشته از سر گذرانده، در مقابل بعد کانونینگرانهی فاجعه همچون مقدوراتی در ورای زمان است. به دیگر عبارت بلانشو با متمایز کردن فاجعه از خطر، آن را به صورت وضعیتی تمثیل میکند که از طریق روان و خاطره سوژهی فاجعه، به حیات تهدیدگرانه خود ادامه میدهد. چنین انگارهای به جنبه خاطرهگون فاجعه نزد سوژهی فاجعه اشاره دارد، چرا که سوژهی فاجعه تنها چیزی را که پس از تجربهی فاجعه با خود از فاجعه به یادگار دارد، خاطرهای از فاجعه است. خاطرهای که به صورت کشمکش میان داستان و ناداستان، هر آن مورد تهدید فاجعه است: تا سوژه فاجعه با نسیان یا سکوت، تن به کرختی بیشور و خلسهی فراموشی بدهد (همان: 138).
فهرست مطالب
تعریف فاجعه
2-2 خاطره و روایت
2-3 خاطره و فراموشی
2-3-1 شق بیماری، درمانی
2-3-2 شق عملی
2-3-3 شق اصولی، اخلاقی و سیاسی
2-4 خاطره و مخاطب
2-5 خاطره در فاصله گناه و شرم
2-6 خاطره، تناقضها و امکانات شهادت
منابع